Social media beauty

OBSZARY TEMATYCZNE OMAWIANE NA SZKOLENIACH

Szkolenie jest elastyczne i dopasowane do Twoich potrzeb oraz celów biznesowych. Możesz swobodnie łączyć różne tematy, koncentrując się na tych aspektach, które są dla Ciebie najważniejsze. Jeśli nie wiesz, na czym warto się skupić lub jakie zagadnienia będą najbardziej przydatne dla Twojej marki, skontaktuj się ze mną.

Wspólnie przeanalizujemy Twoje wyzwania i cele, a ja pomogę Ci dobrać odpowiednie tematy, aby szkolenie było maksymalnie wartościowe i dostosowane do Twojego biznesu.

📌 Budowanie strategii i rozwoju marki w social media

  • Jak skutecznie dotrzeć do klientów – przegląd najważniejszych kanałów marketingowych
  • Strategia na Instagramie – od planowania do realizacji
  • Tworzenie planu publikacji – jak zaplanować content, który działa?
  • Filary treści – jak budować spójną i angażującą komunikację?
  • Strategie pozyskiwania nowych obserwujących – jak zwiększyć zasięgi i budować społeczność?

📌 Skuteczny content i angażujące formaty

  • Storytelling – jak opowiadać, by skutecznie sprzedawać?
  • Autoprezentacja – jak pokazać siebie i swoją markę w autentyczny sposób?
  • BIO Idealne na Instagramie – jak je stworzyć, by przyciągnąć właściwych odbiorców?
  • Tworzenie angażujących postów, karuzel i rolek – praktyczne wskazówki
  • Jedna rolka, dwa cele – jak maksymalizować efekty treści wideo

📌 Sprzedaż i strategia marketingowa

  • CTA, które naprawdę działa – jak skutecznie kierować odbiorców do zakupu?
  • Lejek marketingowy i sprzedażowy – ToFu, MoFu, BoFu, czyli jak przeprowadzić klienta od pierwszego kontaktu z marką do zakupu
  • Etapy ścieżki zakupowej – jak analizować zachowania klientów i zwiększać konwersję?
  • Rodzaje sprzedaży – którą metodę wybrać i jak ją wdrożyć?
  • Przewaga nad konkurencją – jak wyróżnić swoją ofertę w social media?
  • Drabina produktowa – stopniowy rozwój oferty – jak uporządkować swoje produkty i usługi, aby zwiększać sprzedaż?
  • Strategia FOMO w marketingu – jak budować poczucie pilności i skłaniać klientów do szybszych decyzji zakupowych?

📌 Trendy i analityka w social media

  • Aktualne trendy w social media – co działa teraz i jak to wykorzystać?
  • Statystyki na Instagramie – jak je analizować i interpretować wyniki?
  • SEO w social media – jak poprawić widoczność i dać się znaleźć?
  • Efekt pierwszego wrażenia – jak sprawić, by odbiorcy zostali na dłużej?

📌 Efektywna strategia publikacji i recykling treści

  • Tworzenie skutecznego contentu – formaty, zastosowania i najlepsze praktyki
  • Recykling treści – jak efektywnie wykorzystać stworzone materiały w różnych kanałach?
  • Jakościowe wideo – techniczne wskazówki, które podniosą jakość Twoich nagrań
  • Strategie na Stories – jak budować zaangażowanie i sprzedawać przez relacje?

WYBIERZ SZKOLENIE DLA SIEBIE

1

FORMUŁA szkoleń
online lub stacjonarnie
  • ONLINE:
  • Szkolenie odbywa się na żywo, spotykamy się na Google meet, podczas szkolenia masz cały czas dostęp do prezentacji, która jest stworzona stricte dla Ciebie i Twoich potrzeb.
  • STACJONARNIE:
  • Spotykamy się w Bielsku-Białej oko w oko na szkolenie w ustalonym miejscu. Mogę też przyjechać do Ciebie (cała Polska).

2

pakiety szkoleń
standard lub premium
  • STANDARD:
  • Pakiet pakiet obejmuje szkolenie na żywo w dowolnej formule online lub stacjonarnie + 1 miesiąc wsparcia (zakres w tabeli poniżej).
  • PREMIUM:
  • Pakiet premium obejmuje szkolenie na żywo w dowolnej formule + 2 miesiące wsparcia (zakres poniżej) + dostęp do dodatkowych materiałów szkoleniowych w formie ebooków, workbooków, kart pracy + dodatkowa konsultacja po 1 miesiącu działania.

3

rodzaje szkoleń
indywidualne lub grupowe
  • INDYWIDUALNE:
  • Spotykamy się 1:1. Szkolenie, prezentacja, oraz przykłady są dopasowane stricte do Twojego biznesu. Omawiamy i rozwiązujemy tylko i wyłącznie Twoje problemy i potrzeby.
  • GRUPOWE:
  • Szkolenia grupowe od 2-5 osób. Preferowane są grupy o zbliżonej branży ale nie jest do wymóg konieczny. Szkolenie i prezentacja są dostosowane do ogólnych problemów i potrzeb uczestników, natomiast przykłady pozwalające na łatwiejsze wdrożenie wiedzy są dopasowane do każdego uczestnika indywidualnie.

Masz dodatkowe pytania

Napisz do mnie

kontakt